Технічне обслуговування
Цей розділ може бути цікавим власникам BMW з бензиновими двигунами з безпосереднім впорскуванням пального і сучасними дизельними двигунами з пробігом…
Усі блоки керування в автомобілях BMW на заводі кодуються певним чином відповідно до замовленої комплектації або відповідно до вимог ринку…
Автомобілі BMW оснащені великою кількістю блоків управління, які потребують стабільного електроживлення. Тому стан акумуляторної батареї потрібно контролювати і вчасно замінювати….
Заміна ланцюга ГРМ Міняємо ланцюги ГРМ на всіх двигунах BMW. Комплекти ланцюгів завжди в наявності. Станція укомплектована всім необхідним обладнанням…
Компанія BMW не надає технічного регламенту щодо заміни масла у коробках передач автоматичного типу на сучасних моделях. Проте виробник автоматичних…
Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive забезпечує повний контроль над тягою та зчепленням з дорогою. Ця система гарантує оптимальне передавання…
Редуктор призначений для перетворення та передачі крутного моменту на ведучу вісь. У заднепривідних моделях BMW є один редуктор задньої вісі….
Для коректної роботи системи охолодження важливо, щоб охолоджувальна рідина відповідала встановленим характеристикам. Коли потрібно здійснювати заміну охолоджувальної рідини: Якщо вона…
Завдання паливного фільтра – очищати паливо, що надходить з бака в систему вприску. З часом частки бруду, які містяться у…
Згідно з регламентом, тормозна рідина на автомобілях BMW змінюється раз в два роки, або кожні 40 тис. км. Навіщо потрібно…
Хочемо нагадати просту істину – регулярне і своєчасне технічне обслуговування подовжує термін служби важливих вузлів та агрегатів автомобіля, а також дозволяє виявити поломки на ранній стадії. Концерн BMW встановлює різний сервісний інтервал для різних ринків. Ми, на основі нашого досвіду, для нашого регіону, рекомендуємо міжсервісний інтервал 10 тис. км або 1 рік. Протягом цього проміжку всі фільтри забруднюються. Характеристики моторного масла погіршуються.
Основні роботи під час проведення планового ТО:
- Заміна олії у двигуні
- Заміна масляного фільтра
- Заміна повітряного фільтра
- Заміна фільтра салону
- Загальний огляд автомобіля
- Зчитування помилок ЗУ
Наші рекомендації щодо сервісних інтервалів:
Сервісні роботи | Інтервал проведення |
Загальний огляд автомобіля | 10 тис км |
Комп’ютерна діагностика | 10 тис км |
Масло и масляний фильтр | 10 тис км (или 1 год) |
Повітряний фільтр | 10 тис км |
Перевірка рівня технічних рідин | 10 тис км |
Фільтр салона | 10 тис км |
Паливний фільтр дизельного двигуна | 30-40 тис км |
Свічки запалювання | 50-60 тис км |
Масло в АКПП | 1 заміна 100 тис, наступні через 50-70 |
Масло в редукторах | 100 тис км |
Масло в роздатковій коробці | 70 тис км |
Перевірка стану (мийка) радіаторів | раз в 2 роки |
Заміна гальмівної рідини | раз в 2 роки |
При сервісному техобслуговуванні важливо використовувати якісні розхідні матеріали.
Масло ми використовуємо оригінальне, BMW.
Фільтри – або оригінальні, або якісні замінники (MANN, Knecht, рідше Bosch і Valeo).
Інші регламентні роботи:
- Заміна гальмових дисків і колодок,
- Заміна привідних ременів і роликів,
- Заміна антифризу,
- Мийка впускного колектора дизельного двигуна,
- Обслуговування датчика твердих часток,
- Обслуговування кондиціонера,
- Заміна антифризу,
Проводяться після діагностики або при з’явленні повідомлення від бортового комп’ютера.
До нас звернувся власник Х5 у кузові F15. Пробіг автомобіля наблизився до позначки 100 тис. км. На цьому пробігу ми…
До нас приїхав F15 зі скаргою на підтікання моторної оливи. Під час діагностики ми визначили місце витоку — стик впускного…
BMW i3: Планове ТО та сучасні доопрацювання Нещодавно до BMWzone завітав електромобіль BMW i3 на планове ТО. Під час обслуговування…