Обслуговування кондиціонерів
Автомобільний кондиціонер – це складна система, що складається з кількох основних компонентів:
- Компресор
- Конденсатор
- Осушувач
- Терморегулюючий клапан (ТРВ)
- Паровий охолоджувач
- Електронний блок управління
На жаль, ця система не має самодіагностики, і при її поломці індикатор не загоряється на панелі приладів. Симптомом її несправності, як правило, є недостатня ефективність охолодження або його відсутність.
Часто це стається через недостатню кількість фреону у системі кондиціювання повітря. Схоже, все просто: перестав дути холодним повітрям, заправся і їдь далі.
Але є деякі нюанси. При роботі системи з недостатньою кількістю фреону скорочується термін служби компресора кондиціонера. А заміна компресора це складна і дорога робота. Крім компресора потрібно також замінити конденсатор (радіатор кондиціонера), а в багатьох випадках – очистити систему від стружки.
Для того щоб кондиціонер в вашому BMW працював довго і ефективно, рекомендується як мінімум один раз на рік проводити його технічне обслуговування:
- Візуальний огляд всіх трубок і електричних роз’ємів.
На трубках кондиціонера не повинно бути протікань, пошкоджень або корозії. Всі роз’єми повинні бути герметично затиснуті, контакти не повинні мати окислення, ізоляція не повинна бути пошкоджена. • Комп’ютерна діагностика. Ми зчитуємо помилки системи кондиціонування та перевіряємо основні параметри системи – тиск в системі, температуру парового охолоджувача для водія та пасажира та інші.
- Огляд радіатора кондиціонера.
Не повинно бути пошкоджень або протікань. Радіатор не повинен бути забруднений. Радіатор кондиціонера стоїть першим у пакеті радіаторів, і на ньому осідає бруд, пух, комахи. Це дуже сильно погіршує теплообмін та ефективність роботи, а також термін служби системи кондиціювання.
- Заправка кондиціонера.
Система кондиціонування працює під високим тиском і, у середньому, втрачає від 25 до 100 г фреону на рік через протікання (дані для справної системи).
Ми використовуємо автоматичні системи заправки кондиціонерів.
Після підключення до автомобіля установка проводить відкачування фреону із системи, вимірювання його кількості, відділення олії, вакуумацію, перевірку герметичності системи та, за відсутності витоків, заправку заданою кількістю холодоагенту.
У нашому техцентрі BMWzone використовуються установки Robinair для фреону R134a та TEXA для фреону R1234yf.
- Антибактеріальна обробка парового охолоджувача та озонування салону автомобіля.
У процесі роботи кліматичної установки відбувається накопичення забруднень, бактерій, грибків на паровому охолоджувачі та вентиляційних каналах. Для цієї роботи ми використовуємо ультразвукову установку WYNN’S. Установка розміщується під відсіком бардачка, під отвором забору повітря у режимі рециркуляції. Після запуску установка, за допомогою ультразвука, перетворює очищувальний розчин в найдрібніші краплі, і за допомогою вентилятора подає утворений туман (частинки розчину приблизно 5 мікрон) в кліматичну установку, що працює в режимі рециркуляції. Час обробки близько 20 хвилин.
- Після цього рекомендуємо провести озонування салону.
Для цього установка переключається в режим виділення озону. Зроблений озон вступає в реакцію з речовинами, що призводить до усунення неприємного запаху. Озон чудово усуває запахи тютюну, затхлості, вологи, бензину, масла та інших рідин.
Після озонування установка розпилює спеціальний розчин, який нейтралізує запах озону.
Час озонування 20-30 хвилин.
До нас звернувся власник Х5 у кузові F15. Пробіг автомобіля наблизився до позначки 100 тис. км. На цьому пробігу ми…
До нас приїхав F15 зі скаргою на підтікання моторної оливи. Під час діагностики ми визначили місце витоку — стик впускного…
BMW i3: Планове ТО та сучасні доопрацювання Нещодавно до BMWzone завітав електромобіль BMW i3 на планове ТО. Під час обслуговування…