ЗАМІНА ОЛІЇ БЕЗКОШТОВНО
При купівлі витратних матеріалів у нас заміну олії у двигуні зробимо безкоштовно
Записатись
КОМП’ЮТЕРНА ДІАГНОСТИКА
Отримайте діагностику в подарунок при плановому ТО, якщо до нього входить заміна олії в АКПП
Записатись
ЗРОБИМО КРАЩУ ПРОПОЗИЦІЮ
Залишіть заявку і наш майстер зробить для Вас оптимальну пропозицію на сервіс BMW
Залишити заявку

Технічне обслуговування

Хочемо нагадати просту істину – регулярне і своєчасне технічне обслуговування подовжує термін служби важливих вузлів та агрегатів автомобіля, а також дозволяє виявити поломки на ранній стадії. Концерн BMW встановлює різний сервісний інтервал для різних ринків. Ми, на основі нашого досвіду, для нашого регіону, рекомендуємо міжсервісний інтервал 10 тис. км або 1 рік. Протягом цього проміжку всі фільтри забруднюються. Характеристики моторного масла погіршуються.

Стандартне, базове ТО складається з:

Також бажано проводити загальний огляд автомобіля та комп’ютерну діагностику (читання помилок).

Наші рекомендації щодо сервісних інтервалів:

 

Сервісні роботи Інтервал проведення
Загальний огляд автомобіля 10 тис км
Комп’ютерна діагностика 10 тис км
Масло и масляний фильтр 10 тис км (или 1 год)
Повітряний фільтр 10 тис км
Перевірка рівня технічних рідин 10 тис км
Фільтр салона 10 тис км
Паливний фільтр дизельного двигуна 30-40 тис км
Свічки запалювання 50-60 тис км
Масло в АКПП 1 заміна 100 тис, наступні через 50-70
Масло в редукторах 100 тис км
Масло в роздатковій коробці 70 тис км
Перевірка стану (мийка) радіаторів раз в 2 роки
Заміна гальмівної рідини раз в 2 роки

 

При сервісному техобслуговуванні важливо використовувати якісні розхідні матеріали. Масло ми використовуємо оригінальне, BMW. Фільтри – або оригінальні, або якісні замінники (MANN, Knecht, рідше Bosch і Valeo).

Інші регламентні роботи:

  • Заміна гальмових дисків і колодок,
  • Заміна привідних ременів і роликів,
  • Заміна антифризу,
  • Мийка впускного колектора дизельного двигуна,
  • Обслуговування датчика твердих часток,
  • Обслуговування кондиціонера,
  • Заміна антифризу,

Проводяться після діагностики або при з’явленні повідомлення від бортового комп’ютера.

    Питання майстру
    Блог
    F15 масла в трансмісії

    До нас звернувся власник Х5 у кузові F15. Пробіг автомобіля наблизився до позначки 100 тис. км. На цьому пробігу ми…

    F15. Чищення каналів ГБЦ шкаралупою волоського горіха. Миття впускного колектора та EGR

    До нас приїхав F15 зі скаргою на підтікання моторної оливи. Під час діагностики ми визначили місце витоку — стик впускного…

    BMW i3: Планове ТО и Установка інтерфейсу Apple Carplay/Android Auto з камерою заднього виду

    BMW i3: Планове ТО та сучасні доопрацювання Нещодавно до BMWzone завітав електромобіль BMW i3 на планове ТО. Під час обслуговування…

    Відгуки

    Всем доброго времени суток. Пишу отзыв и вот на чем хочу сделать акцент: на СТО мы отдаем машину для того, чтобы за ней следили, ухаживали и, при этом, не вешали лапшу на уши ее владельцу. Так вот, СТО БМВ - zone полностью соответствует данным требованиям. Здесь Вас не обманут, поставят точный диагноз (и да!!! на это нужно время, а не 5-10 минут), сохранят всю историю сервиса в своей базе и заранее дадут рекомендации о предстоящих плановых заменах или ремонтах. При этом, рядом расположены довольно уютный ресторанчик, ТЦ по продаже новых авто, гостиница. То есть, Вы можете спокойно провести необходимое на период сервиса время в непринужденной обстановке или, вызвав такси, вообще уехать по своим делам. Сотрудники данного СТО заточены под работу с автомобилем, а не на бла-бла-бла с клиентом, что говорит, прежде всего, об их профессионализме, а не о склонности потрепаться с посетителями. Если Вы хотите о чем то поговорить, пока Ваша машина в сервисе - общайтесь с Максом или Лехой, а не с сотрудниками, которые заняты своей работой. В общем, однозначно рекомендую данную станцию. И не забывайте, что ВСЕ АВТОМОБИЛИ, старше 5-ти лет, ЛОМАЮТСЯ!!! И в этом заслуга наших дорог, топлива и прочих сопутствующих факторов, в том числе начальное качество завода-изготовителя. Поэтому, прежде чем предъявлять свои претензии СТО по поводу частых поломок Вашего авто, вспомните об этой фразе. Успехов всем. Владелец БМВ и благодарный клиент БМВ - zona.

    Umka Sever Avatar Umka Sever
    30.01.2020

    Вцелом положительные впечатления. Некоторые моменты не выполнили, я бы позволил себе сказать, что для "высшей математики" в дооснащении БМВ ребятам чуть не хватает опыта, но в общем - нормальное монобрендовое СТО, и для среднестатистических работ могу их рекомендовать. По вопросам порядочности претензий нет, это самое главное.

    Alex Borysenko Avatar Alex Borysenko
    30.01.2021